دانلود تمام گلهای فرهاد مجیدی به پرسپولیس+نشان دادن عدد ۴ !

دانلود گلهای فرهاد مجیدی به پرسپولیس 

 

فرهاد مجیدی کاپیتان محبوب استقلال که به قاتل پرسپولیس نزد هواداران استقلال مشهور است در آستانه دربی ۷۷ ، شماره ۷ هفت استقلال مرد اول میدان خواهد بود که استقلالی ها روی گلزنی او حساب ویژه ای باز کرده اند .
به درخواست کاربران سایت ویدیو ۴ گل فرهاد مجیدی و صحنه نشان دادن عدد ۴ به هواداران پرسپولیس را با لینک مستقیم برای شما آماده دانلود کرده ام

گل اول-دربی67

گل دوم - دربی 68

گل سوم - دربی 69 ( آی بدو ) 

گل چهارم - دربی 71 

4 گل فرهاد مجیدی در دربی در یک فایل 



Instagram

نظرات شما عزیزان:

احمد استقلالی
ساعت20:22---15 مرداد 1393
دوست دارم آقای خاص

هادی
ساعت12:45---13 آذر 1392
فقططططططططططططططططططط
فررررررررررررررررررررررررررر رررررهاااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااادددددد مجییییییییییییییییییییییدییییی یییییییییییییییییییییییییییی


بلا
ساعت11:29---8 آذر 1392
چرا ثب نمی شه

بلا
ساعت11:28---8 آذر 1392
فرهااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااددددددد دد

پری
ساعت11:26---8 آذر 1392
فرهاد من دیروز از بیمارستان مرخص شدم تا باز نرفتم برگرد

مهدی
ساعت21:09---30 آبان 1392
دم شما گرم


دانيال
ساعت14:33---16 آبان 1392
دوست دارم فرهاد مجيدي تا من هم بخاطر تو سگده نكردم بر گرد

mahtala
ساعت0:24---5 آبان 1392
با سلام.و خسته نباشید. کارتون عالیه. مرسی از عکس ها و فیلم گلهای فرهاد.... آبیتــــــــــــــــــــــه

سپهر 8 ساله از کوهدشت
ساعت13:29---29 شهريور 1392
سلام آقای مجیدی من از بازی شما خوشم آمده است.
من طرفدار استقلال هستم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: گالری فیلم ، ،

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.